U Beogradu cena karte je 50 din. za 1h 30 min. voznje .Placa se putem sms-a. A vi cete sa ovim krsevima podici cenu prevoza gde se karta placa po 5 minuta zbog izlaska racuna ???
Narode moj a da se malo i mi pitamo za nešto što je na papiru naše a u stvari je trenutno njihovo(napredno)??? Kao prvo zabraniti svim zaposlenim u upravnoj zgradi da putuju svojim ili službenim autom na posao i sa posla!!!Da se oseti malo kako je bez klima na plus40…Doživeti vožnju do Kovilja kroz Kać i Budisavu gde bude i 100% više putnika nego je dozvoljeno a policiji je zabranjeno da prepun autobus isključi iz saobraćaja!!!Hajde prvo civilizacijske stvari da rešimo pa ćemo onda rešavati kome je mrsko da vraća kusur ili je to samo patka i izmišljena stvar iz BK,Educons,Fabus napredne kuhinje…
Ja zivim u Novom Sadu za sada 6 godina. Povremeno provedem jedan dan u Beogradu. Sistem placanja putem SMS-a dnevne karte od 120din me je odusevio. Svaki put kada sam bio uvek sam brzo usao u prevoz i brzo stigao do odredista. Ljudi su prijatniji, sacekaju da se iz prevoza izadje i tek onda udju. Prosto mi je neverovatno koliko je Novi Sad u svemu zaostao za BG.
Будућност доноси бесплатан јавни превоз који треба да се наплаћује свим радно способним грађанима.
Тако би мотивисали људе да смање вожње колима и смање компликације плаћања.
Колико је наш менталитет далеко од будућности рећи ће наредне године.
Vracanje kusura uvek brze traje nego stampanje racuna od 23 cm, na kome ima 3 bitne stavke...
Za vreme prosecnog zaustavljanja na prigradskoj stanici, vozac ne stigne da odstampa 2 karte, koliko to sporo ide.
Koji si ti car, koji si ti kralj, joj klanjamo ti se carino i kraljino jedna nasa, vickasta i saljivo glavo nasa, video na nekoj vesti kako neki Amerikanac zakrci postu tako sto odnese penije da plati nesto, tako je, daj vozacima 65 novcica od po dinar pa cimaj i njih koji nisu zaduzeni za cene i karte niti bi im to trebao biti uopste posao i putnike autobusa, ni slucajno nemoj nesto zameriti glavonjama koji su zapravo zaduzeni za to. Ti si bukvalno tip kao one babe sto se svadjaju sa radnicama marketa sto nemaju neki proizvod ili sa djubretarima sto Cistoca ne nabavi vise kamiona i kontejnera.
djuricu,lazes kao i tvoj preCednik,wifi je slab i kad udje 3-je ljudi ono vnogo ne moz da ga ocita,tako da LAZES I SNS-OVCE nista drugo i ne znaju osim da pljackaju narod
Ako svi placaju kartu cena karte treba da bude 50 din.problem GSPa je broj autobusa koji je oko 200+/- u zadnjih 30 goina,treba povecati za50 do 100 autobusa za dobar prevoz gradjana,mislim da se odluke donose u centrali(bg).
"Gube vreme na vraćanje kusura" gurnu ka tebi kovanicu za 4 milisekunde. A onda čekaš još jedno pola minuta da onaj kretenski aparat odštampa kartu. Koja zamena teza
Nije problem vraćanja kusura. Problem je u sistemu koji je ugrađen u vozilu. Tkz. Validatori. Potrebno je 10 do15 sakundi da se karta odštampa. Kusur je najmanji problem.
"Ne može se očekivati da građani sve plate." Demagogija za tupsone. Naravno da će sve da plate, samo će jedan deo platiti preko poreza, a ostatak kupujući kartu ili plaćajući račun.
U beogradu pojeftinio prevoz,u ns ce poskupeti.Zamislite karta od ns do temerina bila 150 din+ 35 din peronska,a sada je peronska 90 din pa izadje-240 din,cista pljacka
Pa bilo bi mnogo lakše kada bi mogle da se naprave elektronske karte, slične ovim mesečnim, na koji može da se uplati neki kredit i onda se to otkucava tj skida kod svake vožnje. Ovo sa naplatom je stvarno katastrofa. Nije ok da poskupi samo karta u autobusu. Ja dobijam sredstva od firme u visini građanske karte ali s obzirom da ne idem stalno busom, jeftinije mi je da kartu kupim.
najgori javni prevoz na koji sam ikad naišao a putovao sam dosta. Vozači bi kolektivno trebalo na štrajk ili otkaz, dokle ce dozvoljavati ponižavanje. I cuj hoce jos da poskupe, bezobrazno do daske.
ali sta to vredi pričati djuricu, lik je deluzionalniji od vucica, a moguce i da laze vise iako nisam mislio da je to moguće. Pretenduje da preuzme titulu od svog prethodnika, najgoreg fradonacelnika u istoriji novog sada (konkurencija je pregolema)
Elektronsko plaćanje karti je najbolje rešenje. Može NFC plaćanje na terminalu, može SMS, može aplikacija sa prepaid kreditom, šta god, samo da je elektronski.
Ima još jedna opcija kada se radi o kešu, a to je da se uopšte ne vraća kusur. Ako neko da 70 dinara, nema kusura. Neko će dati i 200 ili 100, ali u svakom slučaju kusur se ne vraća. Ako nemate sitno, rasitnite. Ipak, ponavljam, elektronsko plaćanje je najbolje.
Ništa neće biti brže, štampanje same karte traje beskonačno.
Bele kartice od 12 vožnji su dosad bile najbolje rešenje.
Gradski prevoz bi mogao da bude i besplatan, kao u Jagodini i mnogim gradovima u svetu, i to ne najbogatijima - npr. Taljin u Estoniji, Nova Gorica u Sloveniji, Haselt i još par u Belgiji, nekoliko gradova u Poljskoj, Rumuniji, Češkoj, Francuskoj, Nemačkoj, ili zemljama - Malta i Luksemburg, npr.
sad će mo u Ledincima dobiti kiosk !!! gde da kupuju kartu oni koji žive, npr, u Bockama ili na Paragovu, mnogo tu ima pitanja na koja ne postoje odgovori.
Gde god da sam bio u Evropi, vozači ne prodaju kartu, prosto to je praksa i podržavam, ali zato treba obezbediti druge načine kupovine karti. A što se cene tiče, neprirodno da jedan Beograd ima jeftiniju kartu od Novog Sada, tako da za poskupljenjem ne vidim razlog. A ako je cena od 65 dinara probelmatična za vraćanje kusure...pa nek zaokruže na 50 i svima lepo.
Ako se ne varam, odnedavno je u BG karta za bus 50 dinara. Penzioneri u BG plaćaju godišnju kartu nekoliko stotina dinara, kod nas je skoro 2000 din. Mesečna karta za nezaposlene u BG je oko 1000 dinara, kod nas je za nezaposlene mesečna karta najskuplja od svih i iznosi skoro 3000 dinara. I dalje nemamo mogućnost da prevoz plaćamo preko kartica za dopunu što je bilo obećanje NSmarta od samog starta, za sad su samo uspeli da uspore ceo proces izdavanjem dugačkih karata. O štednji klime da ne pričam, klima se štedi, prozori mali koji se jedva otvaraju, često se desi da je napolju svežije nego u busu.
Oslobodite vaš budžet od naprimanih a neuposlenih partijaša, oslobodite kancelarije i fotelje i sve na ulicu da prodaju karte i da kondukterišu u autobusima, a vozače ostavite na miru. Njima na glavi sedi saobraćaj i ljudski životi u autobusu, i treba još da se na paklenim ulicama bakću sa brojanjem novca i fiskalnim kasama. Alo vozač autobusa treba samo na saobraćaj da je koncentrisan i ništa više.
Dajte da ima da se kupi nepersonalizivana karta za bus da uplatim novce i vozim se busom
Nekad mi treba 3-4 puta na dan nekad 2 puta mesecno
Zasto ne moze tako?
Pa vise bi se ljudi koji inace ne zavise od busa opredeljivalo da ipak neke poslove obavljaju koristeci GSP
Pa i sladoled kugla kosta recimo 65,00 pa se vraca kusur. Bacate loptu na sofere da ih mrzi ! Kuda vam ide ta pamet - ti predsednice N. Sada obrati paznju na sve vecu drskost pojedinih javnih preduzeca, da zavlace ruku u tudji dzep! Dokle bre misevi ???
Sve neradnike,koje ste preko stranke ubacili u kancelarije lepo postavite u autobuse kao što je bilo 80-ih godina i nek konačno zarade svoju platu,a vozači nek samo voze. JGSP je ubedljivo najvrljavija firma,tu radi ko šta hoće,mada uglavnom ne rade ništa,osim što podiżu uredno platu sa bankomata svakog meseca. Tako je u svim javnim preduzećima i to je i uništilo ovu drżavu.
Za kartu od 60 dinara placa novcanicom od 2000dinara eto zasto vozaci pizde i treba da pizdi on je vozac a ne trgovac da se bakce sa parama fiskalnom kasom nije mu dosta guzve na putu jos treba da misli o novcu vozace treba osloboditi svakog vida baratanjem novca
za penzionere u BG 400 dinara, kod nas 2.000. U čemu je poenta nije mi jasno jer su linije u BG daleko duže nego u NS-u. A da ne govorim o gradovima gde je za sve gradjane vožnja besplatna. Našem GSP-u uvek malo. Klasični gubitaš koji je navikao da mu se daje iz budžeta. A oni kasnije dobro naplate.
Plaćanje SMS-om za 60 -minutnu ili dnevnu kartu. Što se tiče starije populacije velika većina će umeti da to uradi ili će neko to uraditi umesto njih. Koliko poznajete ljudi u poznim godinama koji mogu da sami doputuju do Novog Sada, popnu se u autobus a nemaju mobilni telefon? Ako su stariji iz N. Sada postoje mesečne i godišnje karte.
A vozace ne smara da pricaju mobilnim tel.u toku voznje, da ne stanu na stahalistu ili vam zalupe vrata ispred nosa? Kasne zbog prodaje karata pa imaju manje vremena za blejanje i pusenje na okrernici.Nikakva aplikacija za kupovinu karata nihe potrebna i kupovina online pa da uvecavamo racun za mob.telefon.Uvedite da se kupe karte za 10tak voznji i poniste u autobusu kao nekad cuvene bele karte sa kockicama .Bolje da svi mi putnici stojimo u redu isored automata ili.kioska nego da se vozaci smaraju prodajom karata u autibusu.Bas VIP zanimanje, 3 godine skole i D kategorija a plata da bude sto veca,a obaveza sto manje, to je bitno.Nema Gras konkirenciju to je muka ovig grada i zato mogu da se ponasaju monopolisticki.Izvucite sve parazite iz kancekatija pa neka prodaju karte po kioscima.
Preduzeće propada jer je dosta ljudi zaposleno, a niko ništa ne radi.
Ti hoćeš da povećaš cenu karte, a autobusi prepuni, nema vozača dovoljno, autobusi konstantno kasne, itd. Po meni je to za neko izvinjenje građannima i da dobiju za dž. prevoz mesec dana.
Dok pametni Šapić nije odlučio da usvinji stvar sa kupovinom karata, u Beogradu ste mogli da kupite karticu, "napunite" je na kiosku, validirate je pri ulasku u bus i skine vam se kredit sa nje. Zašto to nije uvedeno i u NS, kad već imamo validatore, bog zna.
Stavite cenu karte 80 dinara za sat ipo vremena voznje bilo koje linije u gradskom saobracaju, a dnevna karta 150 dinara. Sta se vise mrcvarite oko kusura, maltretirate i sebe i gradjane. Uostalom, vozac treba da vozi a ne da gubi vreme na izdavanje karata, kao sto je na zapadu. Napravite aplikaciju za kupovinu karata putem aplikacije koja se moze pokazati kondukteru ili vozacu u autobusu po potrebi. Nije dovoljno samo koriscenje markica, bus kartica ili placanje sms-om. Pocnite vec jednom da se svi drzite pravila da stajete na stanici samo ako neko pritisne dugme stop ili vam na stanici da znak rukom da stanete, tu ustedite na vremenu, kao sto je na zapadu. Pozdrav iz Skandinavije;)
dnevna karta u Beogradu kosta 120 dinara. Novosadjani nemaju mogucnost kupovine dnevne karte , šišaju nas kao ovce.
Omogucite kupovinu karata na trafikama, ne mogu svi da salju sms. Stranci u NS ne mogu da plate parking jer ne mogu da salju sms i da zaduze svoj racun u inostranstvu . Kad bi bilo malo pameti, znanja i postenja kod gradonacelnika i njegove ekipe sve bi veoma lako moglo da se resi. I to bi svakako podiglo kvalitet usluge.
Svaka čast na razlogu. Ovakva glupost samo potvrđuje ko nam upravlja gradom. Jadni vozači mrsko im da vraćaju kusur. A vi brže jače bolje zaposlite vraćače kusura, ionako gomila budžetskih para ide na neradnike sendvičare, koji su aktivni samo za partiju i njene potrebe. Pardon sektu. A aparati u koje ste utukli milione ih ne smaraju. Onaj aparat dok izbaci kartu, može da se vrati kusur itekako. Ili da se skokne do najbliže trafike i usitni novac. Ali čekaj, pa vaš vrhovni bot sekte reče onomad da kad on dođe na vlast gradski prevoz će biti besplatan. A da, kad on ili bilo ko iz te sekte kaže jedno, računaj da je ono drugo.
ovo je smešno... u gradu koji ima toliko problema sa parking mestima umesto da prevoz bude džabe, oni ga poskupljuju. Gradnja javnih garaža kao da kasni, a vi novosađani sedite pa plačite ili izvadite i do 15,20hilj evra za garažu solis je skoro objavljivao tu cifru, a ni parking mesto nije jeftino, skromnih par hiljada evra, ako i nađete tamo da vam odgovara.....
Kao nekad
Meni su bile super one karte za 12 vožnji koje si kupovao na kioscima
To je bio genijalan sistem, Može se platiti kešom karticom kako god na trafici, Niko te nije sulovljavao nekim ugovorom, ličnim kartama jmb itd... JEftin je ne znam da se kvario, a kartice su se kucale brzinom hodanja i ulaska, čak i ako bus nije imao aparat ili le bio u kvaru, kondukter je imao najobičnija klješta sa brojem i otkinu je zibić za sekund. Klješta nemaju rok trajanja, kvrc i gotovo. Da napomenem da se tada nije zakazivalo kod lekara, odeš malo sačekaš i na redu si. a doktor gleda u tebe umesto u monitor na kome nema ništa do neke administracije.
Kako su to zamislili? Recimo da jedna linija pd okretnice do okretnice ima 15-20 ili više stanica. Na svaku stanicu će postaviti kiosk za prodaju karata, ili samo na neke? Šta između stanica? Gde narod, bar oni koji kupuju, da kupi karte za prevoz? Šta će penzioneri koji idu na pijacu pa vuku ona kolica, što neko reče od komentatora, da pešače kilometar-dva? Ili, majke sa decom, bebama u kolicima?
Zašto cene pretplatnih karata ne prate rast cena goriva i karte u bus-u? Više od 40% Novosađana prima novčanu naknadu za prevoz na osnovu cene pokazne mesečne karte, većinom jer ne postoje linije kojima mogu dosta brzo doći i otići sa posla. Ili podići cenu mesečne pretplatne(nije se menjala 5-6 godina više od 100 din.), ili naći drugi modus za isplatu novčanih naknada za prevoz. Ovo je smešno.
Ubacite privatnike i konkurenciju kao u Beogradu a ne da se drzi monopol da bi se mogli partijski clanovi zaposliti u suvisnu administraciju. U Beogradu 50 dinara je 90 minuta voznje, dnevna karta je 120 dinara i sve se obavi preko SMS poruke, brzo, jednostavno i daleko jeftinije. I posao vozaca ne bi trebao da bude da kuca karte vec samo da vozi autobus.
Ionako niko ne kupuje karte, postali smo Beograd zaslugom gradskih vlasti. Ja se secam da smo pre 15ak godina bili primer kako moze da funkcionise gradski prevoz u Srbiji. Sad kad niko ni ne placa kartu postali smo primer kako ne treba da se radi. Odem da platim kartu vozac mi se zali kako nema vise postenih ljudi i da niko ne placa kartu, drugim recima raspad sistema. Jos malo i ja odo nazad na zapad ali da sve upropaste sto dotaknu to je stvarno umetnost.
Gradonacelnik se vidi da se ne vozi busom niti da je ikad kupio kartu na kiosku. Ako zaokruzujemo, 50 din za voznju ili 100 din za ceo dan su lepi okrugli brojevi.
Juce u BG sms platio dnevnu kartu 120din. Zbog godisnjih a Beogradjani kao i Novosadjani zive mnogo bolje od ostatka Srbije pa su u svojim selima i na morima i nije bilo guzve. Autobusi cisti,novi,klima cek prejako hladi. Cesti polasci,putnici brzo izlaze- ulaze,voze brzo... Mana je sto ima vozaca koji su stranci i neznaju jezik i sem svoje linije ne poznaju BG. Zasto se to ne uvede i u NS? Naravno i plate vozacima povecati da ima ko da vozi nas a ne stranci.
Umesto da se sistem menja, stimuliše, pojeftini gradski prevoz, oni ga poskupljuju. Ok, gorivo jeste skupo, ali se moze na drugi nacin srediti poskupljenje. I da, treba uvesti placanje karticom, ili telefonom(sms-om) i resen problem.
Meni su bile super one karte za 12 vožnji koje si kupovao na kioscima, pa aparat u autobusu otcepi 1 kockicu i pored označi datum i čas. Ne moraju sistemi biti “high-tech” i “online”da bi bili dobri i efikasni.
U Holandiji dobiješ karticu i uplaćuje kredit a cekiras se na svaki ulazak i izlazak iz prevoznog sredstva.Kartica važi za voz,bus,tramvaj i metro u celoj zemlji.Kad potrošiš kredit uplacujes kovanice u automate koji su skoro na svakom uglu.
A jel, a kada su postojali kondukteri nisu ni bili u Novom Sadu? I onda se desilo cuveno bacanje jogurta kada su dosli da nas uce kako se radi. Mogli bi da sede kuci a da im salju platu postom.
Ne znam zašto komplikuju. Karta da može da se kupi na svakom kiosku i na nekim automatima (koje bi trebalo postaviti na stajalištima) gde će karta koštati 60-65 dinara, a kod vozača karta da košta 120-130 dinara i kraj priče. Takođe, uvesti vremenske karte (60' i sl.).
Zasto je uvodjen NS smart sistem ako ce se karta i dalje kupovati u vozilu? Rekli su da ce kartica biti elektronski novcanik sa koga ce se na validatoru skidati iznos za jednu voznju.
Nekorektno je reci da vozace "mrzi" da vraca kusur. Prodaja karata im oduzima vreme i stvara problem jer nemogu da obezbede dovoljno sitnog novca za kusur.
Mada to nije nista novo. Treba uvesti prodaju karata za vise voznji.
Ne vozimo se svi autobusom svaki dan niti uvek istom linijom, niti kioska ima svuda u gradu. Na celom Avijatičarskom naselju ne postoji ni jedan kiosk.
Najbliži je kod robne kuće na Detelinari. Zar treba da prepešačim kilometar ipo da bi na kiosku kupila kartu, pa da se onda vraćam pešice do autobuske stanice za liniju koja vozi od kraja u kom živim?
Pošto se gradonačelnik očigledno ne vozi gradskim prevozom, neka ga neko obavesti da pojedinačna karta ne može da se kupi na kioscima već isključivo kod vozača u autobusu tako da nikakva dodatna prodajna mesta neće rešiti problem. Neka karta kod vozača poskupi (treba ih osloboditi te obaveze i ubrzati gradski prevoz), ali tek kada se obezbede drugi načini kupovine pojedinačne karte (na kioscima i preko mobilne aplikacije). I neka konačno uvedu vremensku kartu od 60 ili 90 minuta. Odnedavno se i u Beogradu koristi aplikacija slična novosadskoj aplikaciji „NSmart“ (ista firma je napravila aplikaciju) i tamo može da se kupi karta preko aplikacije, samo JGSP treba to da traži. JGSP deceniju nije mogao da uvede elektronski sistem naplate, a onda su ga uveli traljavo. Nisu rešili glavni problem - kupovinu karte kod vozača, koja usporava gradski prevoz.
... u mnogim svetskim gradovima.
Postoje digitalne kartice koje se dopunjavaju na automatima ili kiosicima, kao i bolja cena na kupovinu 10 voznji itd
Da najskuplje krarte treba da budu u autobusu
Svi ulaze na prednja vrata i apsolutno svi se kucaju ....
Samo jedan sistem kada osmislite i uvedete neka vazi a ne kao u Bg svako malo menjaju da neko nov uzme pare
Samo kod nas istice rok vazenja saobracajnih tablica
Nije to jaje pa da se pokvari, nego se sve smisli da neko uzme pare ...
A narod ko narod, naucio sve sta mu se kaze
A možda da uvedete plaćanje platnim karticama? Ili mogućnost da se kupi karta pre aplikacije pa samo da se očitava gde i mesečna kartica pri ulasku u autobus ? Koliko para dobijate mogućnosti su vam beskonačne.
Ako želite da se karta kupuje na kioscima to bi trebalo da bude partnerstvo sa kioscima koji već postoje na autobuskim stajalištima. Drugačije će samo nastati haos.
Karta jeste jeftina i godinama je 65 dinara. Ako je sve otišlo gore, onda mislim da je logično da ode i karta. Nepopularna odluka, ali sa jedne strane kukamo kako je preduzeće neprofitabilno, a sa druge hoćemo da su karte jako jeftino. Mislim da karta u autobusu treba da bude 100 dinara, a na kioscima 80, kao motivacija da ljudi kupuju karte na kioscima kako bi se smanjila gužva na prvim vratima. Naravno, sve pod uslovom da na svakom većem stajalištu postoji kioska sa kartama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U planu poskupljenje karata u GSP-u u Novom Sadu, vozače smara da vraćaju kusur
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.08.2023.
•09:58 > 09:58
Komentari 110
Crni
X
Mirjana
Milan
Boško
Dzontra
Penzos
Rango
Стојан
Тако би мотивисали људе да смање вожње колима и смање компликације плаћања.
Колико је наш менталитет далеко од будућности рећи ће наредне године.
liman666
lala
Za vreme prosecnog zaustavljanja na prigradskoj stanici, vozac ne stigne da odstampa 2 karte, koliko to sporo ide.
Mare
Silazite sa vlasti!
G pen
LoL
pawlle
Milica
Nenad
Starosdjanin
zolins
Дуле
5000 ти је јаране двије порције јањетне а 35000 нечија цела плата.
Конташ ба Ђурићу?
Neka zaposle
Resenje
Dunja
Paja Patak
B
Hoce raditi od kuce?
Igor
Fića
Igor
Persida
Dusko
Dejan
Ann
BoeserWolf
ali sta to vredi pričati djuricu, lik je deluzionalniji od vucica, a moguce i da laze vise iako nisam mislio da je to moguće. Pretenduje da preuzme titulu od svog prethodnika, najgoreg fradonacelnika u istoriji novog sada (konkurencija je pregolema)
Aco
Ima još jedna opcija kada se radi o kešu, a to je da se uopšte ne vraća kusur. Ako neko da 70 dinara, nema kusura. Neko će dati i 200 ili 100, ali u svakom slučaju kusur se ne vraća. Ako nemate sitno, rasitnite. Ipak, ponavljam, elektronsko plaćanje je najbolje.
Putnik
Šoferi i naplata
Putnik
Trt
Bele kartice od 12 vožnji su dosad bile najbolje rešenje.
Gradski prevoz bi mogao da bude i besplatan, kao u Jagodini i mnogim gradovima u svetu, i to ne najbogatijima - npr. Taljin u Estoniji, Nova Gorica u Sloveniji, Haselt i još par u Belgiji, nekoliko gradova u Poljskoj, Rumuniji, Češkoj, Francuskoj, Nemačkoj, ili zemljama - Malta i Luksemburg, npr.
Teo
Kirbiš
Nikola
Silver
Ana
Gaskoin
NezavisniVojvodjanin
Dajte
Nekad mi treba 3-4 puta na dan nekad 2 puta mesecno
Zasto ne moze tako?
Pa vise bi se ljudi koji inace ne zavise od busa opredeljivalo da ipak neke poslove obavljaju koristeci GSP
Dejan
G pen
/
specijaliste si mogao nahvatati dok se presvlaci da bi isao kuci
Maja
LALA
///
Ha,ha,ha
Putnik
Pufi
ARMAGEDON
Ana
Sasa
NS
1312
Mićo
Ti hoćeš da povećaš cenu karte, a autobusi prepuni, nema vozača dovoljno, autobusi konstantno kasne, itd. Po meni je to za neko izvinjenje građannima i da dobiju za dž. prevoz mesec dana.
Prva Srbija
Nenad
Podrška za vozače
/
Sale NS
Lily
Omogucite kupovinu karata na trafikama, ne mogu svi da salju sms. Stranci u NS ne mogu da plate parking jer ne mogu da salju sms i da zaduze svoj racun u inostranstvu . Kad bi bilo malo pameti, znanja i postenja kod gradonacelnika i njegove ekipe sve bi veoma lako moglo da se resi. I to bi svakako podiglo kvalitet usluge.
Fantom iz opere
Građanin
Ns
CItalac
Meni su bile super one karte za 12 vožnji koje si kupovao na kioscima
To je bio genijalan sistem, Može se platiti kešom karticom kako god na trafici, Niko te nije sulovljavao nekim ugovorom, ličnim kartama jmb itd... JEftin je ne znam da se kvario, a kartice su se kucale brzinom hodanja i ulaska, čak i ako bus nije imao aparat ili le bio u kvaru, kondukter je imao najobičnija klješta sa brojem i otkinu je zibić za sekund. Klješta nemaju rok trajanja, kvrc i gotovo. Da napomenem da se tada nije zakazivalo kod lekara, odeš malo sačekaš i na redu si. a doktor gleda u tebe umesto u monitor na kome nema ništa do neke administracije.
Penzioner
Hm...
Zaposleni radnik
Av
Vilmoš Kauboj
Kvrga
Mile
jovo s brkovi
Tapkalo
Mark
Mićo
Milan
Napravite aparate
Vlada
Marko
Vozaci ne moraju vise da se smaraju ;)
Erazmo
Coravi desk
Imamo tu tehnologiju.
Ili smo zbog starijih sugrađana zarobljeni i ovde kao i sa izborima.
Miroslav
G pen
Mm
Gari
Objektivan
Nenad
ns posmatrac
Mada to nije nista novo. Treba uvesti prodaju karata za vise voznji.
Novosadista
bbb
Ima li ko sa mozgom?
Najbliži je kod robne kuće na Detelinari. Zar treba da prepešačim kilometar ipo da bi na kiosku kupila kartu, pa da se onda vraćam pešice do autobuske stanice za liniju koja vozi od kraja u kom živim?
trutuka
Brajan
Nikola
av
Makarije
Postoje digitalne kartice koje se dopunjavaju na automatima ili kiosicima, kao i bolja cena na kupovinu 10 voznji itd
Da najskuplje krarte treba da budu u autobusu
Svi ulaze na prednja vrata i apsolutno svi se kucaju ....
Samo jedan sistem kada osmislite i uvedete neka vazi a ne kao u Bg svako malo menjaju da neko nov uzme pare
Samo kod nas istice rok vazenja saobracajnih tablica
Nije to jaje pa da se pokvari, nego se sve smisli da neko uzme pare ...
A narod ko narod, naucio sve sta mu se kaze
Đuro Strugar
Jovan
Ako želite da se karta kupuje na kioscima to bi trebalo da bude partnerstvo sa kioscima koji već postoje na autobuskim stajalištima. Drugačije će samo nastati haos.
ale
DD
Dušan
I onda uđeš u bilo koji bus bez problema.
Heruvim Ladachy
Savica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H